Reunions informatives de Mossos d’Esquadra i Fundació Didàctica Catalunya per a joves menors d’edat que han migrat sols (JMS)

El passat 18 de juliol, la Fundació Didàctica Catalunya i representants dels Mossos d’Esquadra de Catalunya, van dur a terme dues reunions informatives per als joves menors d’edat que han migrat sols (JMS) i que cursen català al centre de la Fundació, a Mataró.

Un dels motius principals de la reunió va ser informar els joves de com es desenvolupen les festes de Les Santes de Mataró i quin és el comportament més adient que s’espera del jovent en general.

També es va aprofitar la reunió per a comentar temes de molta actualitat i per escoltar-se els uns als altres en les seves percepcions i impressions generals.

Els consells dels Mossos han estat molt ben rebuts pels joves, els quals, sovint, es queixen de no rebre prou informació i el coneixement clar de les normes a seguir, en una societat que és molt diferent de la que procedeixen i de la qual reben molta pressió per culpa d’una minoria, que no els representa a tots.