La Generalitat reconeix la tasca de la Fundació Didàctica Catalunya en el marc dels Premis Pompeu Fabra

Mataró, 4 d’octubre de 2018. La Conselleria de Cultura de la Generalitat de Catalunya ha comunicat a la Fundació Didàctica Catalunya que en breu atorgarà per unanimitat, en el marc del lliurament dels VII Premis Pompeu Fabra, un reconeixement especial a totes les entitats que formen part del Cens de Foment de la llengua catalana, entre les que figura la nostra entitat.

L’acte de lliurament d’aquests guardons, que estarà presidit per la Consellera de Cultura, Laura Borràs, tindrà lloc el 23 d’octubre, a les 18 hores, a la Sala Petita del Teatre Nacional de Catalunya.

Amb els premis Pompeu Fabra, instituïts l’any 2008 i de caràcter biennal, la Direcció General de Política Lingüística reconeix i premia les persones, entitats, empreses o organitzacions que contribueixin en la projecció social de la llengua catalana i, fent públic aquest reconeixement, fomenta l’acció de la societat civil en l’impuls del català en els sectors de regulació privada.