La Generalitat de Catalunya confia en Didàctica per al projecte de coneixement de l’entorn en català

Mataró 12 desembre 2018

El Departament de Treball, Afers Socials i Família de la Generalitat de Catalunya han posat la confiança en la Fundació Didàctica Catalunya per dur a terme el projecte:

“Formació inicial i coneixement de l’entorn en català per a immigrants menors no acompanyats”

S’ha iniciat aquest encàrrec el passat dilluns 10 de desembre, amb la posada en marxa de dos cursos de 100 hores per a un total de 50 joves acollits als centres de: Dosrius, Alfar, Canet de Mar, Arenys de Mar i El Masnou.

Els cursos seran impartits en el nostre Centre Operatiu de Mataró, al carrer Camí Ral, 200. Els joves han estat prèviament avaluats pels nostres professionals per tal d’agrupar-los segons el grau de coneixements previs. Participen del curs, doncs, segons els resultats de les avaluacions, i treballen intensivament els matins de dilluns a dijous.

La Fundació posarà en marxa, per pròpia iniciativa, unes sessions especials, els divendres, pels joves participants del curs que s’han d’alfabetitzar.

Es pretén, amb el projecte, que aquests joves immigrants, que han arribat a Catalunya sense estar a càrrec de cap familiar, s’integrin a la nostra societat com més aviat millor.