La Fundació Didàctica Catalunya rep la distinció Win-Win a la V Jornada Implementar la RSE

La Fundació Didàctica Catalunya va rebre el passat 28 de febrer una distinció com a empresa amb valor social a l’entrega de premis Win-Win de la “V Jornada Implementar la RSE”, organitzada pel Centre Especial de Treball Apunts i per la Càtedra d’Economia Social del Tecnocampus Mataró-UPF a l’Aula de Graus del centre universitari.

La Jornada ha iniciat amb una conferència sobre banca ètica i transparència a càrrec d’Iñaki Irisarri, responsable de projectes de desenvolupament sostenible de Caixa d’Enginyers i Coordinador de la Fundació Caixa d’Enginyers. Posteriorment, s’ha desenvolupat una taula rodona amb membres d’empreses d’economia social, privades i público-privades sobre els model de Responsabilitat Social de les Empreses i transparència de les organitzacions.

Win Win JPG small

En darrer lloc s’ha proposat un taller sobre la importància de les bones pràctiques empresarials a càrrec de Joan Martínez, soci-director de Facto Cooperativa i finalment la cloenda i entrega de reconeixements a les entitats premiades. Les  categories que estaven incloses dins els premis Win-Win eren Promoció de la Diversitat, Empresa amb Innovació Social i Empresa amb Valors Socials. Aquesta última és la distinció que ha rebut la Fundació Didàctica Catalunya.

Des de la nostra entitat volem agrair als organitzadors de la Jornada aquest reconeixement, ja que ens encoratja a seguir treballant en matèria de Responsabilitat Social i transparència, així com en l’atenció als col·lectius amb més necessitats.