La Fundació Didàctica Catalunya informa a alumnes i famílies de la propera tornada a l’atenció presencial al Centre

La Fundació Didàctica Catalunya ha enviat un comunicat als infants i joves i llurs famílies o responsables legals que atén l’entitat, així com a tots els col·laboradors, per informar-los sobre el retorn per a serveis presencials al Centre Didàctica Mataró, ubicat al Camí Ral El Ravalet, 200 de Mataró. Aquest retorn es farà seguint sempre les instruccions de la Generalitat de Catalunya al respecte. La Fundació preveu que el dia 1 de juny es pugui reprendre l’activitat general, en fase dos, i així ho ha comunicat recentment als i les interessades.

Des del passat 16 de març, la Fundació Didàctica Catalunya va iniciar el confinament i l’aturada de totes les activitats que es duien a terme físicament al Centre Didàctica. De totes maneres, tots els professionals que integren l’equip de la Fundació i de Didàctica, tant de gestió com professional de la psicologia i la docència, han treballat de manera constant per seguir oferint servei a totes les persones que rebien formació o suport pedagògic per part de l’entitat.

Tant és així que, programes com el de Joves Migrats Sols o el programa de reforç escolar especial per alumnes d’ESO, malgrat la seva complexitat i les dificultats per continuar les classes en format telemàtic, no s’han aturat i els alumnes han pogut seguir el seu temari gràcies a l’esforç i dedicació dels i les professionals de l’entitat.

Amb el progressiu però lent retorn a la normalitat, la Fundació Didàctica Catalunya preveu que, el pròxim dia 1 de juny, moment en el qual s’estima que ja serem a la Fase 2 de l’estat d’alarma, els alumnes ja podran reincorporar-se presencialment a les activitats que estaven cursant, encara que és deixarà escollir als responsables entre seguir en línia o presencial.

La Fundació Didàctica Catalunya seguirà completament operativa durant els mesos d’estiu, a excepció de la setmana de Les Santes de Mataró.

També es durà a terme, normalment, el 4t Curs d’Immersió Lingüística per alumnes d’Educació Primària d’escoles de Mataró procedents de famílies d’origen migrant, que s’iniciarà el pròxim 1 de juliol fins al 31 d’agost 2020.