La Fundació Didàctica Catalunya fa entrega dels diplomes als alumnes del IV Curs d’Immersió Lingüística

El passat dilluns 31 d’agost es va organitzar l’acte de cloenda d’aquesta formació que ha comptat amb 92 alumnes de diverses escoles de primària de Mataró durant els mesos de juliol i agost

La Fundació Didàctica Catalunya va tancar la quarta edició del seu Curs d’Immersió Lingüística amb la corresponent entrega de diplomes i obsequis als 92 alumnes participants en el programa dins el seu acte de cloenda. Aquest any, per motius de seguretat i sanitat, s’ha optat per portar-lo a terme al Centre Didàctica Mataró, seu on s’ha realitzat les sessions del curs, en comptes del Centre Cabot i Barba com en anteriors edicions.

Els i les professionals de la Fundació Didàctica Catalunya estan molt satisfets amb l’esdevenir d’aquest curs, ja que s’ha produït en una situació excepcional pel que fa a mesures d’higiene i precaució degut al Covid-19 i malgrat això, els i les alumnes han pogut cursar la seva formació íntegrament gràcies a l’esforç i responsabilitat de tots i totes.

L’acte de cloenda i de lliurament de diplomes es va organitzar en tres torns, precisament per evitar aglomeracions i respectant l’aforament aconsellable al Centre Didàctica Mataró. Un per un, els i les alumnes van anar rebent els seus diplomes i uns petits obsequis, donats per l’Obra Social La Caixa, amb motiu d’agraïment per la seva dedicació envers el curs.

El 4t Curs d’Immersió Lingüística de la Fundació Didàctica Catalunya ha finalitzat amb el major nombre d’alumnes i la taxa d’assistència més alta de totes les edicions del programa. D’aquesta manera, la Fundació constata i celebra el creixent interès per part d’alumnes, famílies i escoles en aquesta formació.

Durant dos mesos, els i les alumnes assistents han rebut formació diària i continuada en llengua i cultura catalanes i suport en llengua castellana. Per poder atendre millor les necessitats dels participants, s’han organitzat tres torns diaris amb diversos grups de 6 alumnes, classificats segons el seu domini de la llengua, nivell d’alfabetització i necessitats immediates.

Ara, un cop finalitzada aquesta edició, des de la Fundació Didàctica Catalunya només resta agrair als participants el seu compromís i seguir treballant per a la propera edició del curs, que tindrà lloc l’estiu de l’any 2021.

Aquest programa també ha comptat amb el suport de la Diputació de Barcelona i de l’Obra Social La Caixa de Mataró, que l’han finançat juntament amb la mateixa Fundació Didàctica Catalunya.