La Fundació Didàctica Catalunya es compromet amb l’Educació per a la Ciutadania Global

La nostra Fundació va ser convidada per l’Ajuntament de Mataró el passat dissabte 16 de novembre a participar en la “Jornada d’Educació per a la Ciutadania Global” que va presentar la senyora Laura Seijo, Regidora de Benestar Social, Promoció de la Salut, Sanitat i Consum, Cooperació i Desenvolupament de l’Ajuntament de Mataró i que es va desenvolupar, durant tot el matí, al Tecnocampus de Mataró.

Aquest acte és el tret de sortida d’un ambiciós projecte que ha posat en marxa l’Ajuntament de Mataró per tal d’organitzar i concretar les accions de totes aquelles entitats sense ànim de lucre de Mataró, que se sentin interpel·lades per una qüestió tan cabdal.

La nostra Fundació va tenir-hi una destacada participació i ens hem compromès molt positivament en formar-ne part i treballar en aquest marc de cooperació per tal d’elaborar l’estratègia d’Educació per la Ciutadania Global que liderarà el Servei d’Igualtat i Diversitat Ciutadana de l’Ajuntament de Mataró.

Aquest és un objectiu que ens encaixa com un guant en la nostra trajectòria institucional i en molts dels projectes que ara mateix estem impulsant.