La Fundació Didàctica Catalunya col·labora activament al Pacte Nacional per a la Interculturalitat

La nostra Fundació va ser convidada pel Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies Chakir El Homrani el passat dia 14 de novembre a l’acte de presentació de la posada en marxa del projecte de Pacte Nacional per a la Interculturalitat a l’auditori de la mateixa secretaria.

La Fundació Didàctica Catalunya ha tingut un important paper en aquest projecte tant des del punt de vista teòric de formulació intel·lectual, com des del punt de vista pràctic, ja que fa més de 3 anys que estem treballant en projectes d’integració que inclouen bàsicament infants, joves i dones procedents de famílies d’origen migrant als quals atenem per tal de donar-los un millor nivell cultural i d’implicació social.

De fet, el passat dia 5 de novembre vam assistir a la reunió del procés participatiu d’entitats i professionals per al Pacte Nacional per a la Interculturalitat a l’Institut d’Educació Secundària Thos i Codina de Mataró. Allí vam debatre sobre conceptes com la igualtat, el reconeixement de la diversitat i la interacció positiva. Tots aquestes aportacions de la Fundació i d’altres entitats han servit per donar forma final a aquest pacte.