La Fundació Didàctica Catalunya va celebrar l’acte de cloenda del “Curs d’Immersió Lingüística Estiu 2019”

Els responsables de la Fundació van lliurar els diplomes i premis del tercer curs d’immersió lingüística en català per a infants d’origen migrat i les seves mares, en un acte celebrat al Centre Cívic Cabot i Barba de Mataró.

La Fundació Didàctica Catalunya va celebrar el passat dilluns 16 de setembre un acte de cloenda per a la convocatòria del “Curs d’Immersió Lingüística Estiu 2019” que es va dur a terme entre juliol i agost d’enguany.

Aquest curs, amb el qual la Fundació proposa una millor integració acadèmica dels infants per afavorir la seva comunicació social, ha comptat en la seva tercera edició amb la presència d’un total de 82 alumnes de primària i secundària de diferents centres escolars de Mataró, així com d’un grup especial de 8 mares acompanyants, que també varen rebre classes de català.

Per més informació de l’acte, fes clic aquí.