El Centre Didàctica Mataró ofereix la represa dels serveis individualitzats presencials a partir del dia 8 de juny

Didàctica Mataró, el Centre Operatiu de la Fundació Didàctica Catalunya, començarà a atendre presencialment als infants i joves en sessions individualitzades, a partir del dilluns 8 de juny. Dues setmanes enrere ja es va informar les famílies de la disponibilitat de reprendre-les de manera presencial, un cop entréssim en fase dos de prevenció, i se’ls va donar a escollir. Una part de les famílies s’han mostrat interessades en la tornada a l’atenció al Centre mentre que d’altres continuaran amb la modalitat en línia, temporalment.

La Fundació Didàctica Catalunya i els seus professionals han fet un gran esforç per mantenir actius els seus programes de serveis individuals i en grup durant l’etapa de confinament, tenint en compte l’aturada dels centres educatius convencionals i la dificultat d’adaptar els serveis als mitjans informàtics.

Ara però, que ja som en fase dos de prevenció, la situació comença a permetre l’atenció presencial i el Centre Didàctica Mataró podrà començar a acollir alumnes garantint les mesures de seguretat i higiene, tant per als professionals com per als infants i joves i les seves famílies.

Referent als programes grupals, com el dels Joves Migrats Sols (JMS) o el de reforç escolar per alumnes d’ESO, continuaran cursant-se en format en línia, davant la impossibilitat provisional d’oferir les sessions col·lectivament. S’informarà els alumnes i els seus centres educatius i/o referents de la tornada presencial dels cursos en el moment en què es puguin produir.

Per a qualsevol informació complementària o dubte, contacteu amb nosaltres mitjançant trucada telefònica o correu electrònic.

93 790 89 02 / info@fundicat.org