Continuem treballant des de casa amb els i les nostres alumnes

Benvolguts i benvolgudes,

El passat dia 16 de març, seguint les instruccions i les recomanacions dels experts científics i sanitaris , vàrem iniciar el confinament tots els professionals que integrem l’equip, tant de gestió com professional de la psicologia i la docència, de la nostra Fundació i el seu Centre Operatiu de Mataró, Didàctica.

Aquesta és una situació excepcional per a tothom per moltes raons, però no ens hem de deixar guanyar pel desànim ni per la por, ja que ara ha arribat un moment en què tots hem de donar el millor de nosaltres i, sobretot, ajudar a tots aquells que ens necessiten sense, en cap moment, saltar les instruccions de seguretat que ens recomanen els que tenen la responsabilitat de fer-ho. Confiem en el nostre Govern i sobretot en els nostres sanitaris de tot nivell i responsabilitat, perquè considerem que estem en les millors mans.

Seguint doncs aquest criteri, els professionals de la Fundació i tot el seu quadre directiu vàrem decidir posar-nos al servei de les més de 130 famílies, les quals confieu en nosaltres. En un temps rècord, hem posat en marxa sessions individuals per internet per atendre tots aquells infants i joves que ara estan confinats a casa seva. Ha estat una decisió que ens ha obligat a una tasca d’organització important, però que ha estat rebuda amb gran complicitat per tots vosaltres i amb molt bona disposició pels infants i joves, de manera que estem molt contents de com s’està desenvolupant.

No descartem poder ampliar la nostra oferta i fer-la extensiva a altres col·lectius que ho puguin necessitar, ja us anirem informant.

Us volíem fer avinent del nostre projecte en curs, perquè creiem que, en aquests moments, és molt important que tots expliquem totes les iniciatives que estem endegant, per petites que siguin, per ajudar al col·lectiu al qual pertanyem, la humanitat.

Us enviem a tots la nostra solidaritat en una gran abraçada.

Fundació Didàctica Catalunya.