Comunicat: Tanquem del 16 al 30 de març

Seguint les instruccions de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Mataró, a efectes de la lluita contra el Coronavirus, hem decidit tancar el nostre Centre fins el divendres 30 de març 2020.

Per tant us informem que durant aquests dies del 16 al 30 de març, romandrem tancats per a tots els serveis. Un cop recuperem la normalitat, que esperem i desitgem que sigui ben aviat, us proposarem dies i hores per a recuperar les sessions perdudes pels vostres fills i filles.

La societat catalana estem donant una gran resposta per tal de plantar cara a aquest nou i impensat repte, que ens condiciona tan negativament tota la nostra vida tant personal com professional.

Esperem sortir-ne tots el millor possible i que ens enforteixi com a persones i com a poble.

Quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que tingueu al telèfon 620975734 o bé al correu   info@fundicat.org.

Ben cordialment.

Fundació Didàctica Catalunya