Col·labora amb nosaltres

Totes les donacions que rep la Fundació es destinen als fins fundacionals i a la gestió de l’entitat. Les donacions rebudes son certificades al final de cada exercici per tal que els donants puguin presentar-les com a desgravació en la seva declaració de renda o impost de societats.
Totes les donacions han de venir identificades amb el nom, adreça i DNI ó CIF del donant.
• Si el donant és un particular:
Per contribuir puntualment, el donant pot fer una transferència als comptes corrents de la Fundació Didàctica Catalunya: Banc de Sabadell IBAN ES40 0081 0036 4100 0238 3848 CaixaBank IBAN  ES23 21000287 3801 0245 5042

Per subscriure un compromís de donació periòdica o per apadrinar un menor conegut o anònim: el donant s’ha de posar en contacte amb la Fundació al correu donants@fundicat.org

• Si el donant és una empresa, entitat o organització:
S’ha de posar en contacte amb la Fundació al correu gerencia@fundicat.org

En qualsevols dels casos, podeu omplir i adreçar-nos el qüestionari que trobareu en aquest link

Seran molt ben vingudes les donacions en materials i fungibles que siguin d’us corrent per l’activitat de la Fundació. Per a proposar-nos-ho contacteu al correu donants@fundicat.org o adreceu-nos aquest qüestionari.

També podeu omplir i adreçar-nos el qüestionari que trobareu en aquest link

Si estàs interessat a treballar amb nosaltres i tens un perfil professional de l’àmbit de la  psicologia  i/o l’educació, o relacionat amb gestió d’entitats, captació de fons, informàtica o xarxes socials, pots fer-nos arribar el teu CV a gerencia@fundicat.org

Els nostres llocs de treball remunerat poden ser de mitja jornada o jornada complerta. Seran benvinguts els professionals amb experiència de qualsevol edat i també els recentment titulats, si estan disposats a fer l’aprenentatge que se’ls proposi.

També podeu omplir i adreçar-nos el qüestionari que trobareu en aquest link

La Fundació necessita professionals experts sèniors que vulguin participar voluntàriament en el projecte.

Aquests experts poden ser dels camps professionals de l’àmbit de la  psicologia  i/o l’educació, o relacionats amb gestió d’entitats, captació de fons, informàtica o xarxes socials, els professionals acceptats, un cop subscrit el corresponent compromís de participació voluntària, s’hauran de responsabilitzar de la tasca assignada i complir els horaris i calendaris laborals generals de la Fundació.

Se’ls oferirà signar un contracte de donació pel valor del seu treball efectiu, si és del seu interès.

Si hi esteu interessats envieu-nos el  CV i expliqueu-nos la vostra proposta i disponibilitat. al correu gerencia@didacticamataro.cat.

Contacta

Troba'ns

Contacta amb la Fundació

On som

Camí Ral 200, Mataró, 08302 Barcelona
info@fundicat.org

Adreça't a nosaltres

Accepto les condicions de l'avis legal.
Accepto l'enviament de comunicacions comercials.

La comunicació enviada quedarà incorporada a un fitxer del que es responsable Fundació Didáctica Catalunya. Aquesta comunicació s’utilizarà exclusivament per tractar les seves dades pera atendre la seva solicitut, sempre d’acord al Reglament (UE) 2016/679 (RGPD), la Llei Orgànica 15/1999 (LOPD) i el Reial Decret 1720/2007 de desenvolupament de la LOPD), sobre protecció de dades. Les seves dades no es comunicaràn a tercers, excepte per obligació legal, i es mantindràn mentres no soliciti la seva cancel·lació.

En qualsevol moment vostè pot exercir els drets d’accés, rectificació, portabilitat i oposició, o si procedeix, a la limitació i/o cancelació del tractament, comunicant-ho per escrit, indicant les seves dades personals a , o mitjançant un email a info@fundaciodidacticacatalunya.org.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca