Assistim a l’acte dels 30 anys del Consorci per a la Normalització Lingüística

El passat dimecres 13 de novembre es va celebrar l’acte de commemoració dels 30 anys del Consorci per a la Normalització Lingüística amb la presència del gerent de la Fundació Didàctica Catalunya, Jordi Roig. La Fundació va voler participar en aquest acte com a agent implicat i compromès amb la llengua i cultura catalanes.

La nostra entitat va rebre l’invitació d’Ester Franquesa i Bonet, Directora General de Política Lingüística i Presidenta del Consorci per a la Normalització Lingüística a l’acte que va tenir lloc a la Sala Tallers del Teatre Nacional de Catalunya.

La celebració, que va comptar amb la presència de la Sra. Mariàngela Villalonga, consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya, va servir per reconèixer la tasca del consorci en la promoció i divulgació de la llengua a tot el territori català en aquest aniversari que arriba en un moment polític i social excepcional pel país.

Els artistes Emma Vilarasau, Quimet Pla, Lídia Pujol i Hálldor Mar van ser els encarregats de presentar l’acte, en el qual també hi van participar alumnes i voluntaris per la llengua que van explicar les seves experiències personals. També hi van ser representades, juntament amb la Fundació Didàctica Catalunya, un nombrós grup d’entitats que treballen pel foment de la nostra cultura i la nostra llengua, per tal que siguin inclusives i acollidores i per assegurar la seva transmissió i pervivència.